23. toukokuuta 2014

Bad mirror pictures of me wearing clothes


shirt JC shorts H&M shoes converse bracelet new yorker rucksack fjällräven

Fun fact #1: suurin osa mun shortseista on H&M:n lastenosastolta. Miehille ja lapsille myydään lähes identtisiä shortseja, joilla voi olla kuitenkin jopa kymmenen euroa hintaeroa! Kymmenellä eurolla saa esimerkiksi seuraavia kesäjuttuja:
  • kuohiviinipullon kesärientoihin
  • metrikaupalla metrilakua
  • litroittain mansikoita
  • bussilipun Porista Tampereelle
  • aurinkolasit (jos kykenee tinkimään laadusta)
Suosittelen kaikkia S-koon vaatteita käyttäviä kokeilemaan - lasten 170 on melkolailla vastaava! Ollaan yhdessä ylpeästi pienitakapuolisia.

Mainittakoon tosin yksi huono puoli näistä shortseista. Hirmu pienet taskut. Eikö nykypäivän lapsilla muka ole kaikilla kahden kämmenen kokoiset älypuhelimet?


vest ASOS jeans JC

Fun fact #2: jooh, mun kädet tärisee usein kuvia ottaessani, joten tarvitsen toimitukseen yleensä molemmat kädet. Olen muuten yksi niistä intohimoisesti vihatuista ja paheksutuista ihmisistä, jotka käyttävät bändipaitoja, vaikka eivät kyseessä olevien artistien musiikkia kuuntelisikaan. Ongelma: aiheuttaa epämukavia tilanteita esimerkiksi baareissa.

"Hei, mikä on sun lempibiisi noilta?"
"Öö, mitä -- aivan, no vaikkapa *tähän biisi jonka kaikki maailman ihmiset tuntevat*"

Tälle on tosiaan naurettu monet kerrat. Aion kuitenkin käyttää mun rokkibändipaitoja, jos haluan sulautua johonkin tietynlaiseen joukkoon ja koska mä tykkään niistä. Deal with it.

*Ajastettu postaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti