12. huhtikuuta 2014

~ Sad but Rad ~

Noniin, tulihan se sieltä! Nimittäin viikko, joka koostui pelkästään lepäämisestä, nukkumisesta ja joutilaana olemisesta. Mulla nousi tosiaan sunnuntaina pieni lämpö ja melko kuumissa tunnelmissa mentiinkin sitten koko tämä viikko. En edes muista, milloin viimeksi olisin ollut oikein kunnolla kipeä! Onhan mulla nuhaa ja lämpöä ollut tämänkin vuoden aikana jo useasti, muttei kuitenkaan kunnon kuumetta - puhumattakaan korvatulehduksesta... Noh, nyt elämä on vihdoin alkanut voittaa ja muistoksi sain seksikkään käheän äänen ja yhä kipeän kurkun. Ne ei kuitenkaan saa mua lamaantumaan, sillä oon nyt päättänyt olevani jo terve. Alkoi nimittäin torstain kohdalla jo hajottamaan. :-D

Tämän sairausepisodin vuoksi missasin tän viikon neljän päivän leirin, mikä oli toisaalta helpotus, mutta toisaalta mulle tuli siitä jotenkin tosi paha mieli. Mulla oli niin syyllinen olo, kun en ollut poikien mukana siellä kärsimässä!! Oli kuulemma ollut vielä taas ihan järjenvastainen meininki siellä, huoh. Katsotaan nyt kuitenkin, mitkä mulla on fiilikset parin viikon päästä kun mennään taas ja mäkin pääsen mukaan :-D

Nyt perinteisten lauantaipuuhien (eli siivouksen ja musiikin non-stop kuuntelun) pariin, aurinkoista viikonloppua, ihmiset! :-)


☮☮☮☮☮☮☮☮☮
Translation:
(Oops, sorry for not translating my posts lately...) I was sick all week but now I'm back home and finally feeling better. I got almost too much rest because I started to get a little bored on Thursday after lying on my bed for 3 full days, haha. Oh and here are some b&w selfies for y'all to enjoy lol.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti