15. maaliskuuta 2014

MAKIA Shelter Jacket

Terveisiä aurinkoisesta Porista!! Tän päivän sää on ilmeisesti ollut monille hiukan epämiellyttävä yllätys, mutta täällä on vielä ihan yhtä keväistä kuin kuluneella viikollakin :-) Sain houkuteltua äidin lähtemään mun kanssa kaupungille kevätostoksille ja löytyihän sieltä jotain ostamisen arvoista meille molemmille. Olin valmiiksi jo katsellut ja hypistellyt yhtä H&M:n takkia, mutta äidin kommentti oli "hmmh mennään johonkin toiseen kauppaan" ja päädyttiin sitten lopulta tähän JC:stä löytyneeseen MAKIAn takkiin :-D Ei pöllömpää! Nyt vaan odottelen pidempiä lomia ja kevätkelejä, jotka ei vaihdu silmänräpäyksessä lumisateeseen. Huhtikuusta pitäisi tulla alustavien aikataulujen mukaan aika kiva kuukausi, kiitos pääsiäisen ja muiden juhlapyhien, jotka mahdollistavat varuskunnasta poistumisen normaalia vähän pidemmäksi aikaa.

Armeijaelämä taas ei ole maistunut lainkaan tällä viikolla, vaan olen potenut melkoista koti-ikävää, mikä on vähän kummallinen tunne mulle... En ole nimittäin pienenäkään ikinä reissun päällä ollessani kaivannut kotiin niin paljon kuin nyt 19-vuotiaana :-D Tiistaina meillä oli tulojuhla, jolloin sotilaskotiin tuli vähän actionia mm. Sannin keikan merkeissä. Itse tosin angstasin tuvassa, heh... Mutta toi päivä samalla merkitsi myös sitä, että mulla on "enää" alle sata päivää inttiä jäljellä. Jaksaa jaksaa!! (Inhottaa muuten aina vaan kirjoittaa ja puhua armeijasta, mutta mulla ei oikeesti ole juurikaan muuta elämää tällä hetkellä, huoh.)

Nyt Pepsi Maxia, Michael Bubléta ja huoneen siivoilua pikkusisarusten jäljiltä. Hyvää lauantaita kaikille :-)

1 kommentti: